تاریخ امروزفروردین ۱۷, ۱۳۹۹
ورود به اکسپلور در 3 روز

ورود به اکسپلور اینستاگرام در ۳ روز

اکسپلور اینستاگرام چیست ؟

اکسپلور اینستاگرام یا همان Instagram Explore صفحه یا تب ای در اپلیکیشن اینستاگرام است که پست هایی از صفحات کاربری دیگر کاربران در سرتاسر جهان را به صورت یکجا به شما نشان می دهد، فارغ از اینکه شما آن صفحات را دنبال کرده یا نکرده باشید. این صفحه برای هر کاربر به شدت شخصی سازی می شود.

در گذشته به جای تب اکسپلور اینستاگرام – Instagram Explore تب اینستاگرام دیگری به نام پاپیولار پیج اینستاگرام یا همان صفحه محبوب ترین های اینستاگرام وجود داشت. در این صفحه پست های پر بازدید و پر لایک ترین ها به نمایش در می آمد، اما از آنجا که هر چه بیشتر مخاطب در اینستاگرام داشته باشید لایک و بازدید بیشتری هم دارید، سلنا گومز صدرنشین بی رقیب این پیج بود. اما با گذشت زمان و جانشینی صفحه اکسپلور اینستاگرام به جای پاپیولار پیج، دیگر از حضور همیشگی سلبریتی ها در این صفحه خبری نیست و هر کس محتوای با کیفیت تر و جذاب تری برای مخاطب ایجاد کند، می تواند محتوای خود را در صفحه اکسپلور اینستاگرام دیگر کاربران مشاهده نماید.

اکسپلور اینستاگرام چگونه کار میکند؟

این صفحه به طور دقیق برای این هدف مشخص طراحی شده است که شما را برای مدت طولانی تری در اپلیکیشن اینستاگرام نگه دارد. برای این هدف یکی از بهترین راه ها دسترسی سریع تر و پر کردن این صفحه با مطالب مورد علاقه شما برای مشاهده است.

برای اینکار اینستاگرام صفحه اکسپلور شما را بر اساس اصول زیر برای شما شخصی سازی می کند و شعار اینستاگرام در مورد این تب این است.

تمام تلاش اینستاگرام در بخش اکسپلور نمایش پست های مورد علاقه کاربر و افزایش حضور کاربران در اینستاگرام است. تب اکسپلور اینستاگرام بر اساس الگوریتم علاقه مند سازی مشتری فعالیت می کند. با توجه به این موضوع صد البته عملکرد اینستاگرام محتوای صفحه اکسپلورر بر اساس موارد زیر بارگذاری می شود.

  • بر اساس عکس هایی که لایک کرده اید.
  • بر اساس اکانت هایی که با آنها تعامل دارید.
  • بر اساس پست هایی که سیو کرده اید.
  • بر اساس ویدیو هایی که مشاهده کرده اید.
  • بر اساس افرادی که فالو کرده اید.
  • بر اساس حساب کاربری که مشاهده کرده اید.

البته احتمالا موضوع دیگری نیز وجود دارد و آن محتوای لایک شده توسط  فالوور و دوستان نزدیک شماست که درستی یا نادرستی این نکته هنوز در هاله ای از ابهام است.

اکسپلور اینستاگرام چگونه کار میکند؟

چگونه می توان یک پست را وارد تب اکسپلور اینستاگرام کرد؟

۱. علاقه مندی مخاطبین خود را رصد کنید و بر اساس علاقه مندی ها مخاطبین را جذب کنید.

بررسی کنید که مخاطبین سابق شما به چه موضوع هایی علاقه مند هستند که با کسب و کار شما اشتراکاتی دارد. روی اشتراکات تمرکز کنید و مخاطبین جدیدخود را بر اساس سبک فعالیت خود جمع آوری کنید.

۲. هشتگ های مرتبط انتخاب کنید.

هشتگ ها یکی از بهترین روش های جذب تعامل مخاطبین در اینستاگرام برای شما هستند. هشتگ ها کمک می کنند با توجه به علاقه مخاطبین پست شما در اکسپلور آنها به نمایش گذاشته شود. همچنین برخی مخاطبین هشنگ های مورد علاقه خود را نیز فالوو می کنند که این مورد هم خودش مزید بر علت است که چرا باید از هشتگ هادر پست های خود استفاده کرد.

برای استفاده از هشتگ ها البته دو نکته مهم وجود دارد:

۱. حتما از هشنگ های مرتبط بایستی استفاده کنید. استفاده از هشتگ های نامرتبط ریز پست ها می تواند تبعات سختی در پی داشته باشد.
۲. اینستاگرام برای هشتگ های انگلیسی اهمیت بیشتری قائل است. سعی کنید از هشتگ های انگلیسی مرتبط حتما استفاده کنید.

۳. تگ کردن برند ها و صفحات هم فکر و هم علاقه با پست شما:

این روش قطعی نیست اما احتمال بسیار زیادی وجود دارد که با تگ کردن برند ها و پیج هایی که سبک کارشان با پست شما یکی است، اینستاگرام شانس شما را برای قرار گرفتن در اکسپلور اینستاگرام کاربران علاقه مند به این پیج ها و سبک کارشان بیشتر کند.

۴. ایجاد تعامل با کاربران:

یکی دیگر از نکات مهم برای ورود به اکسپلور اینستاگرام تعامل با کاربران است. تلاش کنید باعث ایجاد نظر زیر پست های خود شوید. سوال بپرسید که جواب بدهند، نظر بخواهید و مهم تر از همه با پاسخ دادن به نظرات کاربران و با تایید یا نظر دادن به کامنت کاربران زیر پست های خود نشان بدهید کاربران خود را می بینید. شما می توانید کامنت تک تک کاربران خود را لایک کنید و حتی به کامنت های اسپم اکانت های تجاری دیگر نیز به سبک خودتان پاسخ دهید. افزایش بیشتر تعامل کاربران خصوصا در دقایق اولیه انتشار پست می تواند به ورود پست شما به صفحه اکسپلور اینستاگرام کمک کند.

۵. پاور لایک power like بگیرید:

پاور لایک – power like یا همان لایک قدرتمند یکی از روش های مرسوم برای کمک کردن پیج ها به یکدیگر است. لایک شدن پست شما توسط پیج های با حجم مخاطب بالا می تواند امکان دیده شدن پست شما به کاربران آن پیج را به شدت بالا ببرد. راه مرسوم در بین اینستاگرامر ها لایک اشتراکی است.

مدیران پیج ها با هم وارد تعامل می شوند و پست های همدیگر را در لحظه انتشار لایک می کنند و همین امر که به پاور لایک – power like معروف است موجب افزایش تعامل پیج شما و احتمالا ورود پست شما به اکسپلور اینستاگرام است.

در پایان نکته دیگری وجود داردکه مایلم دوباره بر روی آن تاکید کنم !!!!

محتوای با کیفیت برای مخاطب خود بسازید. کیفیت کار خودش را می کند !

در صورت داشتن هرگونه سوال یا انتقاد تیم اینترفا را از محبت خود محروم نکنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *